اردوی نوروزی 1401

سرآغاز سخن میخوام بدونی که برای رسیدن به موفقیت در کنکور 1401 ،  استفاده از فرصت طلایی نوروز یک پیشنهاد نیست !!!   یک الزام است

اما چگونگی استفاده از این فرصت طلایی بستگی به همت تو دارد . ما در آموزشگاه بعثت با تجربه ای 34 ساله از برگزاری اردوهای مطالعاتی در شرایطی مطلوب و امکانات علمی و رفاهی مناسب با وجود همه محدودیت های این روزها ، آماده ایم تا این شرایط را برای شما فراهم کنیم . 

پس فراموش نکنید که در هر وضعیت علمی و روحی که هستی اردوی نوروزی میتونه در تعیین رتبه علمی تو در کنکور یک فرصت استثنائی باشد . 

به امید دیدار و آرزوی سلامتی

برخی از سوال‌های شما:

ساعتهای رفع اشکال به چه صورتی است؟

در ساعت مشخصی سوالات ارسال می‌شود و بعد از افرادی که مسئول رفع اشکال هستند پاسخ ها را می‌دهند و پشتیبان‌ها پاسخ را به دانش‌آموزان ارسال می‌کنند.

آیا برای همه درس‌ها را رفع اشکال گذاشته می‌شود؟

برای دروس اختصاصی رفع اشکال برگزار می‌شود و برای دروس عمومی که نیاز به رفع اشکال زیادی نیست هم تایم‌هایی اعلام می‌شود که در کلاس‌های موضوعی شرکت کنند و از اساتید سوال نمایند.

نیروهای رفع اشکالات اساتید بعثت هستند؟

نیروهای رفع اشکال از رتبه‌های برتر و دبیران هستند.

اگر دانش‌آموز برنامه مطالعاتی داشته باشد می‌تواند در طرح اردوی نوروزی بعثت استفاده کند؟

بله می‌توانید درطرح اردوی نوروز شرکت کنید، مشاوره ساعت برنامه ریزی را انجام داده و پشتیبانی، آزمون روزانه و چک کردن برنامه انجام می شود.

برنامه ای که مشاورین ارشد ارائه می‌دهند قابل تغییر هستند؟

بله پشتیبان‌ها بعد از چک کردن برنامه روزانه شما اگر موردی باشد به مشاور ارشد ارجاع داده می‌شود و برنامه شما قابلیت تغییر و اینکه بخواهیم برنامه درسی دیگری بگنجانیم را دارد.

چک کردن برنامه ها توسط پشتیبان‌ها به چه صورتی است؟

پشتیبان‌ها هر صبح با اعلام صبح بخیر و برنامه‌های انگیزشی روز را به شما اعلام می‌کنند و برنامه مطالعاتی شروع می‌شود و بعد از آن یک مرتبه در طول روز با شما صحبت می‌کنند که آیا برنامه را اجرا کرده‌اید و یا مشکلی دارید، یک مرتبه هم در انتهای برنامه ریزی یعنی انتهای آن روز با شما ارتباط دارند.

برنامه برگزاری آزمون به چه صورتی هست؟برنامه برگزاری آزمون به چه صورتی هست؟

آزمون داخل سایت آموزشگاه بعثت به صورت آنلاین برگزار می‌شود، سوالات از محتوای درسی روزانه که مطالعه کردید انتخاب می‌شود و در سایت بارگذاری شده و شما راس ساعت آزمون وارد سایت می‌شوید. آزمون محدودیت زمانی دارد و در زمانی که تعریف شده به سوالات پاسخ گویی می‌کنید و در پایان نتیجه آزمون به شما گزارش داده می‌شود.

برنامه مشاوره‌های انگیزشی به چه صورت هست؟

روزانه مشاوران ارشد برنامه‌هایی را در قالب مشاوره آموزشی، مشاوره انگیزشی و پرسش وپاسخ برای شما دارند.

بعثت آنلاین

پخش ویدیو

مدیریت و نظارت آموزشی

مجید ضیغمی

فرزند عزیزم: امروز، هر روز و سال نو سبز باشی

با حضور مشاوران ارشد آموزشگاه

تیمی فوق العاده در آموزشگاه های بعثت آماده کمک به شما

اردوی نوروزی بعثت در سال‌های گذشته

Program & Event

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart.